Nieuwsbrief januari 2014
21/01/2014

Minister Koen Geens op nieuwjaarsreceptie CD&V Kortrijk

Mevrouw, mijnheer

u wordt, samen met uw familie, vrienden en kennissen uitgenodigd op de nieuwjaarsreceptie van CD&V Kortrijk

op zaterdag 1 februari 2014

16.30 uur: eucharistieviering in de Onze-Lieve-Vrouwe kerk
17.30 uur: welkom door voorzitter Guy Leleu in het Ondernemerscentrum, Leiestraat
18.00 uur: het woord aan minister Koen Geens
18.30 uur: receptie met verkiezing van CD&V koksmuts 2014

Inschrijven kan op cdenv.kortrijk@telenet.be

Zaterdag nationale nieuwjaarsreceptie in Leuven

Zaterdag a.s. worden we als CD&V-leden verwacht op de nationale nieuwjaarsreceptie in de Brabanthal in Leuven.

Voorzitter Wouter Beke zou zich graag gesteund weten door een massale aanwezigheid van leden. Wie er bij wil zijn, moet zich wel vooraf even aanmelden op de volgende webpagina: www.cdenv.be/nieuwjaarsreceptie.

Er rijdt een bus vanuit West-Vlaanderen (inschrijven bij bdesmyter@cdenv.be) en er zijn nog enkele plaatsen vrij om mee te rijden met de auto vanuit Kortrijk
(hiervoor graag snel een seintje aan Filip.Santy@telenet.be).

Tovernaar van Os

Gezinnen blijven een belangrijke doelgroep voor CD&V. Vandaar dat we de nieuwjaarsperiode graag in schoonheid afsluiten met een extra actie voor gezinnen met kinderen tussen 6 en 12 jaar en hun (groot-)ouders. We gaan met z’n allen naar een voorstelling van De Tovernaar van Oz aan een zeer voordelige prijs!

De Tovenaar van Oz gaat over Dorothy die bij haar Oom Henry en Tante Em in Kansas woont en droomt van een sprookjesland “somewhere over the rainbow”. Op een dag steekt er een storm op die haar meesleurt en haar in het kleurrijke Land van Oz doet belanden. Toch verlangt Dorothy terug naar Kansas, maar de enige die haar kan helpen is de machtige en magische tovenaar van Oz . Lukt het haar om alle hindernissen te overwinnen en terug te keren naar Kansas?

Een voorstelling voor de hele familie (geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar), gebracht door Blue Sky Theaterproducties in samenwerking met Nationaal Jeugd Musical Theater.

Hernieuwing lidmaatschap

Onlangs ontving u als CD&V-lid de brochure "E-lid". Het ledenportaal (zie link hieronder) is volledig vernieuwd. Denk er aan om tijdig uw lidmaatschapsbijdrage te hernieuwen en om uw gegevens via de E-lidpagina na te kijken en zo nodig aan te passen.

Onze lokale ledenverantwoordelijke is Frans Christiaens